زمان حال استمراری و استفاده از آن در مکالمه انگلیسی
زمان حال استمراری و استفاده از آن در مکالمه انگلیسی

انتخاب بهترین موسسه زبان انگلیسی برای موفقیت شما بسیار نقش بالایی دارد، اما با وجود اینکه آموزش های کلاسی به صورت با برنامه و منابع مشخص پیش می رود، منبع های یادگیری شما می تواند توسط مدرسین انتخاب گردد.

در صورتی که زبان انگلیسی اختصاصی را مطالعه می کنید، این موجب می شود که شما استرس کمتری در این زمینه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که در این دوره آموزشی موفق خواهید شد و یادگیری برای شما آسان تر خواهد بود. نکات بسیاری است که باید به آن توجه کنید و موفقیت خود را داشته باشید.

به مطالعه انواع کتاب ها و روزنامه ها به زبان انگلیسی بپردازید تا آموزش برای شما موثر تر صورت گیرد و بتوانید پیشرفت خود را پس از چند هفته مشاهده کنید. در چنین حالتی شما می توانید با بررسی نکات و کلمات بهتر انگلیسی را بیاموزید.

در صورتی که انگلیسی را به صورت رایگان با آموزش زبان انگلیسی می آموزید، می توانید پایه زبان خود را تقویت کنید. خواندن روشی عالی برای تمرین زبان انگلیسی در زمان خود است و گوش دادن نیز همانند آن ثمر بخش می باشد.

شما می توانید یک بار یک کلمه را با سرعت خود تلفظ و به خاطر بسپارید، بدون اینکه معلم شما نکته ای را درباره آن بیان کند، اما پس از آموزش، متوجه خواهید شد که میزان درک و دانش شما چند برابر گشته است و می توانید خیلی بهتر از ساختار های گوناگون استفاده نمایید.

در صورتی که تازه شروع کرده اید و اگر در سطح مبتدی به طور متوسط ​​مشغول تحصیل و یادگیری زبان هستید، کتابی را که طراحی آن برای کودکان صورت گرفته است را انتخاب کنید که در آن زبان ساده تر از کتاب بزرگسال باشد، زیرا در این صورت شما می توانید تا انتها کتاب را بخوانید و با دشواری کمتری مواجه شوید.

در صورتی که مطالعه می کنید روزنامه ها نیز ارزش خواندن دارند، همچنین ژورنال های علمی و مقالاتی که درباره موضوعات متنوع و جالب است. در چنین حالتی نه تنها می توانید انگلیسی خود را بهبود ببخشید بلکه در مورد انواع عبارت ها نیز یاد خواهید گرفت که در هنگام برقراری ارتباط می تواند مفید باشد.

روزنامه ها و مجلات رایگان و همچنین روزنامه های دیگری که به سبک های گوناگون طراحی شده و به چاپ می رسند از زبان اساسی تر استفاده می کنند، شاید برای زبان آموزان سطح بالا بهتر باشد.

از برچسب های رنگی برای نوشتن عبارت ها و اصطلاحات بر روی آن ها در خانه برای درک زبان استفاده کنید و به کار گیری آن ها را بخشی از روتین کلاسی خود قرار دهید. این یک روش سریع و ارزان برای بهبود دانش شما در مورد واژگان وسایل روزمره در خانه شما است.

در دوره زبان خود در بخش تمرینات منزل می توانید در ابتدا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک بسته برچسب بخرید و سپس نام عبارت ها و یا حتی وسایل در خانه خود را بر روی آن بنویسید، مانند روی تلفن، پنجره ها، آینه ها و دیگر قسمت ها. هر بار که از این اشیاء استفاده می کنید این عبارت ها را خواهید خواند و آن ها را به خاطر می سپارید. انجام این کار برای حافظه زبان آموزان سطح پایه بسیار عالی می باشد.

کلمات یا همان words و همچنین اصطلاحات را بیاموزید:

شما می توانید عبارت ها و اصطلاحات جدید زبان را یادداشت نمایید تا به مرور آن ها و بررسی در جلسات کلاسی بپردازید. هر وقت یک کلمه جدید یاد گرفتید، چه در کلاس باشد و چه در خارج از خانه، حتما یادداشت کنید تا با کمک فرهنگ های لغت بتوانید با مطالعه چند مثال درک بهتری از آن داشته باشید. هر وقت وقت آزاد دارید، می توانید آنچه آموخته اید را تمرین کنید.

در صورتی که شما حتی می توانید این کار را از طریق تلفن خود انجام دهید تا نیازی به حمل کتاب و دفتر و قلم با خود نداشته باشید. همچنین ارزش یادداشت برداری بسیار زیاد است و موجب بهبود زبان شما در بلند مدت می گردد.

برای مطالعه مطالب و نکات اگر که خود را بیشتر در معرض زبان قرار دهید، موجب می شود که یادگیری آن برای شما آسان تر گردد و با دوستان خود تمرین کنید تا آموختن را برای خود یک روتین در روند یادگیری زبان قرار دهید و بهتر پیش بروید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : admin